arrow1 Pagină principală arrow1 Cercetare arrow1 Apariții editoriale arrow1 Havârneanu Corneliu  
EN


NOUTÄȚI
LEGĂTURI RAPIDE
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii 
                                        stiintifice
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi 360.uaic.ro - Noutati la UAIC ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Cărți publicate de cadrele didactice ale Facultății de Psihologie și Științe ale Educației

Havârneanu Corneliu

Titlu: Evaluarea psihologică a conducătorilor auto
Autor: Corneliu Havârneanu
Editura: Universității "Alexandru Ioan Cuza" Iași
Anul apariției: 2011
ISBN: 978-973-703-633-9

Descriere:
Adresându-se studenților și psihologilor care își desfășoară activitatea în laboratoare de psihologie aplicată, lucrarea oferă informații teoretice (teoriile personalității și problemele psihodiagnosticului) și practice (dificultăți, controverse, tipuri de teste, adaptarea computerizată a testelor) necesare perfecționării metodologiilor de cunoaștere psihologică, evaluării instrumentelor de analiză și de construcție a unor noi instrumente adaptate scopului propus.

 

 

Titlu: Resurse umane și strategii de consultanță
Editura: Erota
Anul apariției: 2002

Descriere:
Consultanța, reprezintă, din ce în ce mai mult, atât în sectorul privat cât și în cel public, un domeniul important de cercetare. În calitate de profesie, consultanță încearcă să-și definească specificatea și identitatea. Consultantul joacă și va juca un rol din ce în ce mai important în organizațiile și practicile educaționale și formative.

 

 

Titlu: Cunoșterea Socială. Teorii și metode (coordonator)
Editura: Erota (apăruta în cadrul Proiectului HESP)
Anul apariției: 2002

Descriere:
Din cuprins: Memorie colectivă și uitare, Cum se construiește azi memoria socială?, Standardizarea testelor, Testele de inteligență, Testele pentru abilităi de grup și specifice, Teste de abilități și cunoștiințe, Conflictele și rezolvarea conflictelor, Interviul și analiza de conținut, Metodologia cercetării în științele sociale, Relații între grupuri: paradigme teoretice și empirice ale perioadei clasice.

Titlu: Agesivitatea în școală
Editura: Institutul European
Anul apariției: 2001

Descriere:
Volumul de față ilustrează atât multiplele interacțiuni cât și efectele diverse, la nivelul elevilor și profesorilor. A vorbi despre agresivitate ca fenomen cu semnificații strict negative și, mai ales, ca exclusiv dependent subiectul devenit agresiv este un demers limitativ, cel puțin din perspectiva educației. Ca urmare, volumul are în vedere structurile psihologice fundamentale și, pe acest temei, mediul de formare a conduitelor agresive .

Titlu: Cunoașterea psihologică a persoanei. Posibilități de utilizare a computerului în psihologia aplicată
Editura: Polirom
Anul apariției: 2000

Descriere:
Adresindu-se studentilor si psihologilor care isi desfasoara activitatea in laboratoare de psihologie aplicata, lucrarea ofera informatii teoretice (teoriile personalitatii si problemele psihodiagnosticului) si practice (dificultati, controverse, tipuri de teste, adaptarea computerizata a testelor) necesare perfectionarii metodologiilor de cunoastere psihologica, evaluarii instrumentelor de analiza si de constructie a unor noi instrumente adaptate scopului propus.

Titlu: Metodologia cercetării în științele sociale
Editura: Erota
Anul apariției: 2000

Descriere:

Pagina personală

 

Actualizat: 17 noiembrie 2011
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației