arrow1 Acasă arrow1 Anunțuri  
EN


NOUTÄȚI
LEGĂTURI RAPIDE
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii 
                                        stiintifice
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi 360.uaic.ro - Noutati la UAIC ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Anunțuri

 

  • Anunțuri noi
  • Anunțuri recente
  • Anunțuri permanente
  • Arhivă anunțuri

06.07.2018

The Annual Doctoral Conference in Psychology and Educational Sciences (ADCPES)


08.06.2018

Înștiințare privind mărcile UAIC îngregistrate la OSIM


08.06.2018

Simpozionul național cu participare internațională "Ioan Cîmpeanu", cu tema AGRESORUL ȘI VICTIMA ÎN CULTURA VIOLENȚEI

  • Inspectoratul Județean de Poliție Iași, Asociația Internațională a Polițiștilor - Secția Română, Regiunea 1 Iași, în parteneriat cu
  • Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iași - Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației,
  • Asociația "Alexandru Ioan Cuza Nr. 20" Iași și
  • Casa de Cultură a Municipiului Iași ,,Mihai Ursachi"

au plăcerea de a vă invita să participați la cea de-a XII-a ediție a Simpozionului național cu participare internațională ,,Ioan Cîmpeanu", cu tema AGRESORUL ȘI VICTIMA ÎN CULTURA VIOLENȚEI, care va avea loc în data de 15 iunie 2018, ora 10, în sala de conferințe a Casei de Cultură a Municipiului Iași ,,Mihai Ursachi".


15.05.2018

Marșul Absolventului

Marșul Absolventului va avea loc vineri, 18 mai 2018, ora 15:45.

Adunarea generală, pentru absolvenții facultății noastre va fi în fața corpului A.

Celelalte universități se vor alătura coloanei, Ceremonia Absolventului având loc la Piața Palatului, începând cu ora 17:00.

Detalii eveniment puteți găsi și accesând pagina de Facebook.


08.05.2018

Conferința "Cercetarea Psihologică și Educațională fără Frontiere"

Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, în colaborare cu Asociația E-team Psychology și Asociația Studenților Psihologi și Pedagogi organizează Conferința studențească: Cercetarea psihologică și educațională fără frontiere, Ediția a IV-a. Aceasta va avea loc la Iași, în perioada 17-19 mai 2018.

Evenimentul se adresează studenților din toate centrele universitare, înscriși la programe de studii de licență, master si doctorat în domeniile Psihologie și Științe ale Educației. Prin intermediul acestei Conferințe ne propunem să oferim studenților posibilitatea de a participa la diferite activități:

  • Workshop-uri de formare/ dezvoltare a competențelor de cercetare (redactarea rapoartelor de cercetare și a tezelor, respectarea standardelor APA etc.);
  • Sesiuni de informare privind avantajele unei cariere în terapie/ specificul școlilor de terapie prezente în România;
  • Sesiune de comunicări științifice - în care studenții vor prezenta (individual sau în echipă) lucrări și proiecte de cercetare cu diverse tematici din sfera psihologică și educațională.

Pentru inscrieri cu lucrare sau fără se va accesa link-ul.

În următoarea perioadă vor apărea detalii cu privire la programul manifestării științifice și la formatori.

Pentru acest eveniment nu se percep taxe de participare. Organizatorii vor suporta cheltuielile de cazare și de masă. Locurile de cazare sunt limitate și pentru rezervarea acestora vă rugăm să vă înscrieți din timp.


05.05.2018

PROGRAMUL OFICIAL DE INTERNSHIP AL GUVERNULUI ROMÂNIEI - a șasea ediție


 

20.04.2018

Conferința "Conferința Google - Atelierul Digital"


18.04.2018

Conferința "DIMENSIUNI CONTEMPORANE ALE PSIHANALIZEI"

Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din Iași are deosebita onoare de a vă invita la conferința DIMENSIUNI CONTEMPORANE ALE PSIHANALIZEI susținută de IRINA ADOMNICĂI, psihanalist formator, Société Psychanalitique de Paris.

Conferința va avea loc în data de 27 aprile 2018, la ora 18.00, în Amfiteatrul D IV.


17.04.2018

Announcement for international students from "Alexandru Ioan Cuza" University of Iasi

The international students from "Alexandru Ioan Cuza" University of Iasi are invited to attend the meeting organized by THE TERRITORIAL LABOUR INSPECTORATE IAȘI and THE IMMIGRATION BUREAU OF IAȘI COUNTY on THE LABOUR LAW AND EMPLOYMENT IN ROMANIA.

The event will take place in FERDINAND HALL, on April 27th, 2018 at 10:00 a.m.

Here is the official address.


26.03.2018

Școala de vară DBT&SEM

În intervalul 9 -13 iulie, 2018, vom organiza în facultate, o școală de vară în domeniul psihologiei, pentru studenți, practicieni, cadre didactice.  Programul va fi de 8 ore pe zi, cu pauza la pranz.

Temele școlii de vară vor fi din domeniile:

  • Terapiei Comportamentale Dialectice (Dialectical Behavior Therapy - DBT) și
  • Modelării prin Ecuatii Structurale (Structural Equation Modeling - SEM).

Predate împreună, aceste teme exemplifică formarea profesională în spiritul împletirii adecvate a  științei și a practicii. DBT va fi predată cu evidențierea dovezilor științifice ale eficacității sale, iar SEM va releva cum pot variabilele importante în intervenția psihologică să furnizeze noi informații demne de încredere pentru o practică verificată.

Formatorii vor fi doi fosti studenti ai facultatii noastre, Bogdan Balan (Université du Québec à Montréal, Montreal, Canada) și  Cristian Opariuc-Dan (Universitatea Ovidius, Constanța), remarcabile modele de profesioniști dedicați. Propunându-și realizarea unei strângeri de fonduri, ei decid sa facă voluntariat la această școală de vară și să sprijine astfel facultatea, în vederea organizării altor activități științifice viitoare.

Taxa va fi de 400 de lei. Cei care doresc să participe sunt invitați să completeze formularul de aici.

Detalii suplimentare puteți solicita la adresa hendres@uaic.ro.


23.03.2018

Gratuitate transport CTP pentru studenții orfani de ambii părinți

Studenții orfani de ambii părinți beneficiază de gratuitate la transportul CTP, cu condiția ca, atunci când merg să obțină abonamentul de la tonetele de bilete, pe lângă adeverința CTP să prezinte și adeverința de la Secretariat care confirmă că sunt orfani de ambii părinți.


15.03.2018

Fame Lab Talking Science


15.03.2018

Oportunități de studiu și cercetare în Statele Unite


14.03.2018

Sesiunea de comunicări științifice studențești ANISTUD


14.03.2018

Gala Profesorului Bologna

La Gala Profesorului Bologna vom premia marii profesori care ne inspiră. Însă, pentru acest lucru, avem nevoie de ajutorul tău.
Cum?
Până duminică, 25 martie, poți nominaliza Proful Tare care pentru tine este un model completând formularul de pe pe site-ul www.profitari.ro, iar acesta va fi cu un pas mai aproape de a primi distincția Profesor Bologna, singura distincție oferită cadrelor didactice exclusiv de către studenți!


28.02.2018

Punct de lucru nou - eliberare adeverințe SCTP

În vederea eliberării abonamentelor studențești SCTP, în perioada 05-15 martie 2018 va funcționa un ghișeu suplimentar în spațiul "La Balena" din Parcul "Titu Maiorescu", cu program de lucru de luni până vineri inclusiv (intervalul orar 08:00 - 16:00).


28.02.2018

În atenția studenților care doresc să depună dosar pentru bursa socială, pentru semestrul 2, anul universitar 2017-2018

DOSARELE PENTRU BURSA SOCIALĂ pentru semestrul 2, anul universitar 2017-2018, se depun la SALA D207 (DPPD) conform programului:

  • 05-13 MARTIE 2018 între orele 10.00-12.00
  • 14 MARTIE 2018 între orele 10.00-12.00 și 13.00-15.00

Menționăm că pot depune dosar numai studenții care nu au beneficiat de bursă socială în semestrul sem. I 2017-2018, dar care au acumulat în acest semestru minim 20 credite.

  • Studenții care repetă anul de studiu nu pot depune dosar pentru bursa socială.
  • Studenții care în sem. I (2017-2018) au beneficiat de bursă socială, dar nu au acumulat un minim de 20 de credite, pierd bursa socială în sem. II (2017-2018).

Documentatie burse sociale sem II, 2017-2018.


27.02.2018

Îți plac copiii și vrei să îți petreci mai mult timp alături de aceștia?
Ești vesel, responsabil și ești student în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației?
Fii voluntar! Intră în echipa noastră! Cum? Click aici.


26.02.2018

Lansare carte și revistă


26.02.2018

La inițiativa Agenției Naționale, Biroul Erasmus+ organizează joi, 1 martie 2018, la ora 11.30, în Aula Magna "Mihai Eminescu", evenimentul Erasmus Open Doors. Tematica principală a acestuia este de a oferi experiența Erasmus+ ca marțișor, de la foști participanți la viitori beneficiari.

Sunt așteptați toti studenții interesați de oportunitățile Erasmus.


13.02.2018

Conferință profesor emerit André Sirota, joi, 15 februarie 2018, ora 18:00.


07.02.2018

22.01.2018
În atenția studenților din anul I

 SIMS este aplicația în care studenții trebuie să-și vizualizeze notele obținute în sesiune, informațiile personale și despre școlaritate.  

Se folosește accesând adresa: http://simsweb.uaic.ro  (a se vedea site-ul facultății, secțiunea Studenți)

Studenții își creează singuri contul de utilizator folosind numărul matricol, alegând Login (dreapta sus) și apoi Creare cont nou (jos, sub butonul Login)! Atenție! Pentru a vă înregistra cu succes, vă rugăm să fiți atenți la datele introduse și să urmați întocmai pașii specificați!

Notele  NU SE COMUNICĂ la Secretariat, de aceea toți studenții au obligația  să-și creeze cont pentru a afla notele.


22.01.2018
Anunț  foarte important pentru studenții restanțieri
și cursanți – studii de Licență

1. Studenții din anii I, II, III și cursanții pot susține examenele nepromovate, indiferent din ce semestru sunt, doar în perioada de restanțe : 5-11.02.2018

2. Cursanții (cei care au fost studenți în anul III - anul univ. 2016/2017 și au rămas cu maxim 5 restanțe)  nu trebuie să facă cerere, dar trebuie  să aducă la Secretariat chitanța cu taxa ce o au de achitat pentru examenele nepromovate , calculată astfel (pentru toti anii de studii, Zi si ID) :

nr. restanțe x taxa examen ( 250 lei)

3. Pentru restanțele din sem. I, anul univ. 2017/2018 studenții trebuie să facă cerere și  achită taxă doar pt. disciplinele la care s-au prezentat deja de 2 ori la examen. În anul universitar curent studenții au dreptul la 2 prezentări gratuite și vor achita taxă începând cu a 3-a prezentare.

4. Pentru restanțele din anii de studii anteriori, conf. noului Regulament de Activitate Didactică din oct. 2014,  studenții trebuie să facă cerere (scrisă de student după modelul afișat), indiferent de nr. de prezentări la examen și achite taxa corespunzătoare.

Taxa unui examen nepromovat după expirarea celor 2 prezentări gratuite ca și taxa unui  examen nepromovat din anii anteriori are valorile :

pentru studenții din anii I și II: 50 lei x nr. de credite corespunzător respectivului examen (a se vedea anexa la contract pt. nr. de credite)
- pentru studenții din anul III : 250 lei/examen

 Studenții care au obligația să achite examene restante și nu  respectă această obligatie pot fi exmatriculați.
NU se va solicita cererea de la Secretariat!

Cererea împreună cu chitanța se aduce la Secretariat cel târziu cu o zi înaintea examenului. Pe cerere trebuie să completați nr. si data chitanței.


22.01.2018
Anunț  foarte important pentru studenții restanțieri
și cursanți – studii de Master

1.Studenții din anul I, anul II  și cursanții pot susține examenele nepromovate, indiferent din ce semestru sunt, doar în perioada de restanțe : 5-11.02.2018
 Cursanții (cei care au fost studenți în anul II, în anul univ. 2016/2017) nu trebuie să facă cerere, dar trebuie  să aducă la Secretariat chitanța cu taxa ce o au de achitat pentru examenele nepromovate, calculată:          

nr. restante x taxa examen ( 330 lei ).

2.Studenții au dreptul la 2 prezentări gratuite și vor achita taxă doar începând cu a 3-a prezentare: 330 lei pt. fiecare examen restant.
Studenții trebuie să facă cerere (scrisă după modelul afișat) pentru a 3-a prezentare.
Cererea împreună cu chitanța se aduce la Secretariat cel târziu cu o zi înaintea examenului. Pe cerere trebuie să completați nr. si data chitanței.
Studenții care au obligația să achite examene restante și nu  respectă această obligatie pot fi exmatriculați pentru fraudă.
NU se va solicita cererea de la Secretariat!

Cererea împreună cu chitanța se aduce la Secretariat cel târziu cu o zi înaintea examenului. Pe cerere trebuie să completați nr. si data chitanței.


22.01.2018
Anunț  foarte important pentru studenții care se prezintă la măriri (doar în perioada de restanțe)

Studenții NU trebuie să facă cerere pentru măriri, NU achită taxă și nici NU trebuie să se înscrie pe liste.
Studenții din anii II și III - Licență și cei din anul II -Master au dreptul la o singură mărire pe semestru și se pot prezenta numai pentru discipline din sem. I, anul univ. 2017/2018, chiar dacă au restanțe.
Studenții din anul I (Licență și Master) au dreptul la două măriri pe semestru și se pot prezenta numai pentru discipline din sem. I, anul univ. 2017/2018, chiar dacă au restanțe.

Daca se vor prezenta la mai multe măriri decât prevede Regulamentul, se va considera fraudă și nu se va lua în considerare nicio mărire.

17.01.2018
Anunț perioadă de TRANSFER și REÎNMATRICULĂRI!

Pentru transfer între specializări / forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun la Secretariatul facultății în perioada 12-13 februarie 2018.

În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 12-13 februarie 2018.
Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei).
La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.


17.01.2018
PROGRAM SESIUNE
Biblioteca de Psiho-Pedagogie, Educație Fizică și Sport

  • Luni - Vineri: 8:30-20:00
  • Miercuri, 24 ianuarie: 8:30-18:00
  • Sâmbătă (20 ian., 27 ian., 3 feb.): 8:30-18:00 (împrumut sală)

07.12.2017
Stagii de mobilitate profesională

Destinate studenților la sfârșitul primului sau al doilea ciclu, înscriși într-o instituție membră a AUF din Europa Centrală și de Est, stagiile de mobilitate vizează familiarizarea studenților cu mediul profesional corespunzător formării lor.

  • Termen limită pentru depunere: 16 februarie 2018.
  • Publicul țintă: studenți sau masteranzi
  • Perioada de mobilitate: 1-3 luni, din aprilie până în decembrie 2018.
  • Se asigură:
    • indemnizație lunară
    • transportul dus-întors
    • asigurare de sănătate-accident-repatriere

    Mai multe detalii puteți citi, accesând linkul.

 


05.12.2017
Documentează-te pentru bursele Fulbright


29.11.2017
Probleme la facultate sau acasă? Te ajută consilierii voluntari

Voluntari ai Universității „Alexandru Ioan Cuza” oferă gratuit consiliere studenților din toți anii și de la toate facultățile pentru dificultățile pe care le întâmpină în viața de student sau în viața personală. Programările se fac online, iar întâlnirile sunt 100% confidențiale. Studenții pot apela la voluntari pentru probleme de învățare, de relaționare cu profesorii sau cu colegii, stres, anxietate, dificultăți de a lua decizii, sfaturi privind cariera, sentimente de izolare, probleme familiale sau de relație și orice altceva le afectează viața în mod semnificativ.

Rețeaua de consilieri voluntari este formată din studenți, pregătiți de către specialiștii Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți și capabili să intervină și să ghideze alți studenți în probleme de dificultate mică și medie. Pentru situațiile de o complexitate mai ridicată, studenții care au nevoie de ajutor vor avea acces la serviciile de consiliere oferite de angajații Universității, care sunt de asemenea oferite gratuit și confidențial.

Pentru a discuta cu un consilier voluntar, studenții se pot înscrie pe un formular online descriind pe scurt despre ce este vorba și momentul în care sunt disponibili pentru o discuție. De asemenea, vor putea opta, dacă doresc, între a discuta cu o persoană de sex masculin sau feminin. În funcție de disponibilitatea studentului și a consilierilor, întâlnirea va fi preluată de primul voluntar disponibil.

Accesează formularul de înscriere.

Grupul de consilieri voluntari - peer support - este constituit din 15 studenți, proveniți atât din mediul urban cât și din mediul rural, cu studii la nivel licență, master și doctorat. Grupul a participat la sesiuni de instruire dedicate începând cu luna septembrie a anului 2017, sub coordonarea psihologului Irina Șubredu, din cadrul Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți. 

Întâlnirile unu-la-unu susținute de consilierii voluntari sunt un rezultat al unei inițiative a Universității „Alexandru Ioan Cuza” de a promova incluziunea socială și a sprijini studenții aflați în risc de marginalizare socială sau abandon școlar. Proiectul Proiectul „PACT pentru incluziune: Peers, Administrativi, Consilieri, Tutori, împreună pentru creșterea echității sociale” este finanțat prin Fondul de Dezvoltare Instituțională și a mai cuprins activități precum: întâlniri și discuții cu elevi din mediul rural sau din orașe mici și cursuri dedicate profesorilor și angajaților din domeniul administrativ pentru a recunoaște studenții care au nevoie de ajutor și a putea să intervină în sprijinul lor. 


22.11.2017 | Zilele Muzeului UAIC2017

20.11.2017

ÎN ATENȚIA MASTERANZILOR ANULUI II

Masteranzii care repetă anul de studiu (indiferent de motiv) sunt așteptați la Secretariat pentru a semna contractul de studiu și procesul verbal de echivalare.


17.11.2017

ÎN ATENȚIA MASTERANZILOR ANULUI II

STUDENȚII CARE NU AU CADRU DIDACTIC COORDONATOR PENTRU LUCRAREA DE DISERTAȚIE, POT DEPUNE LA SECRETARIAT, PÂNĂ PE DATA DE 4 DECEMBRIE 2017, CEREREA PENTRU ATRIBUIREA UNUIA DIN OFICIU.


Marți, 21 noiembrie 2017, în Sala Senatului Universității, cu începere de la orele 10:00, va avea loc o întâlnire a reprezentanților de la Inspectoratul Teritorial de Muncă Iași și Serviciului de Imigrări Iași cu studenții UAIC, din țări terțe, în vederea informării acestora asupra condițiilor în care pot lucra pe teritoriul României, precum și a drepturilor și obligațiilor care le revin în calitate de angajați.
Așadar, activitatea este adresată studentilor din țări terțe (inclusiv cetățeni din Republica Moldova, care nu au cetățenie română), înmatriculați la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației.

16.11.2017

15.11.2017

06.11.2017

Ești cu adevărat interesat de ce poți face după terminarea facultății?

Vino marți, 7 noiembrie, ora 14.30 în Sala Ferdinand (corp A, lângă Rectorat) pentru a discuta despre oportunitățile tale de angajare, cu specialiști din psihologie clinică, psihoterapie și din sistemul educațional românesc.

  • Psihoterapeut de cuplu și familie Andreea Muraru
    Managing Partner la Caramel Frames
  • Psiholog Nicoleta Dumitru
    Psihoterapeut și formator la Caramel Frames
    Co-fondator și formator la Introspecials.
  • Profesor Cristinel Țîrca
    Inspector școlar pentru managementul resurselor umane, ISJ Iași

Acest eveniment este organizat de Facultatea de Psihologie și Știinte ale Educației și Departamentul de servicii pentru studenți și alumni (DSSA) din cadrul Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași.


02.11.2017

Doctorat 1.0. Cum să îți organizezi activitatea pentru a fi eficient

Departamentul Servicii pentru Studenti si Absolventi (DSSA) din cadrul Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi organizeaza marti, 21.11.2017, intervalul 13.00-15.00, trainingul gratuit "Doctorat 1.0. Cum să îți organizezi activitatea pentru a fi eficient". Sunt invitati sa participe doctoranzii și masteranzii care sunt interesati sa:

  • afle cum sa planifice activitatea din timpul studiilor doctorale
  • identifice pasii pe care îi pot urma pentru a-și atinge obiectivele
  • aplice strategii de analiza a literaturii stiintifice, de redactare a unui articol, a bibliografiei.

In vederea participarii la training, studentii sunt rugati sa completeze formularul.

Evenimentul va avea loc in Sala C501 din Caminul C5. In aceasta luna vom organiza, de asemenea, si o editie in engleza a acestui training, adresabil și doctoranzilor straini interesati sa participe.


31.10.2017

Echivalare la discipline

Cererile de echivalare la discipline, însotite de situatii scolare/ supliment la diploma (copie), se vor depune la Secretariatul facultatii în perioada 1-15 noiembrie 2017, program 10:00-12:00.


17.10.2017

Concurs: Bursele Sf. Dumitru

Bursele „Sfântul Dumitru” sunt oferite de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” și prof. univ. dr. Dumitru Oprea (foto), rector al universității în perioada 2000-2008.

Acestea reprezintă o recunoaștere a excelenței pe plan academic, a performanței în cadrul competițiilor științifice studențești și a implicării sociale a studenților Universității „Alexandru Ioan Cuza”. Pot candida pentru această bursă studenții Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași înmatriculați în ciclul de învățământ de licență.

Mai multe detalii aflați accesând linkul.


10.10.2017
Selecție - burse pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile din cantină

În data de 16.10.2017, ora 09:00, în Sala de protocol a Cantinei „Titu Maiorescu” va fi organizată o nouă selecție a dosarelor în vederea acordării burselor pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile din cantină, pentru anul universitar 2017/2018.
       Studenții interesați vor depune dosare la Biroul Social – cam. 5, Cămin C12, până la data de 16.10.2017, ora 08:00.
       Dosarele vor conține următoarele documente:

  • cerere tip,
  • copii după cărțile de identitate ale: părinților, fraților/surorilor aflați în întreținere,
  • copii după documente suplimentare, în cazuri speciale.

        Au prioritate următorii studenți:

  • orfani de ambii părinți;
  • proveniți din Centre de plasament;
  • cu probleme sociale deosebite;
  • care provin din familii cu mulți copii.

10.10.2017
Selecție - burse pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile gospodărești

În data de 25.10.2017, ora 10:00, în Căminul C10 din Complex „Codrescu” va fi organizată selecția dosarelor în vederea acordării burselor pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile gospodărești, pentru anul universitar 2017/2018.
       Studenții interesați vor depune dosarele la Biroul Social – cam. 5, Cămin C12, până la data de 25.10.2017, ora 08:00.
Dosarele vor conține următoarele documente:

  • cerere tip,
  • copii după cărțile de identitate ale: părinților, fraților/surorilor aflați în întreținere,
  • copii după documente suplimentare, în cazuri speciale.

        Au prioritate următorii studenți:

  • studenții trebuie să locuiască în căminul pentru care au făcut mențiunea în cerere;
  • orfani de ambii părinți;
  • proveniți din Centre de plasament;
  • cu probleme sociale deosebite;
  • care provin din familii cu mulți copii.

03.10.2017
REDISTRIBUIRE LOCURI CAZARE

Studentele interesate pentru a ocupa un loc de cazare sunt așteptate în data de 4.10.2017, ora 10:00 la camera D-217 (parter, corp D). Numărul de locuri este limitat.

13.09.2017
INTERNATIONAL STUDENT CONFERENCE

Școala de Înalte Studii pentru Educatori din Vrsac (Serbia), în colaborare cu Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad (România) și Universitatea "Sv. Kliment Ohridski" din Bitola (Macedonia), organizeaza pe 14 noiembrie 2017 o conferinta - sesiune de comunicări dedicată studenților, cu axare pe tinerii care se pregătesc pentru viitoarea activitate didactică.

28.07.2017
Anunț perioadă de TRANSFER!

Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între Universități se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în termen de 5 zile lucrătoare  înainte de începutul fiecărui semestru (25 - 29.09.2017).
Pentru transfer între specializări / forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun la Secretariatul facultății în perioada 14 - 20 septembrie 2017.

28.07.2017
În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 14 - 20 septembrie 2017.
Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei).
La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.

27.07.2017

Programul de granturi pentru cercetare-dezvoltare și invovare "Grantul pentru tineri cercetatori REGELE CAROL I" publicat în Monitorul Oficial nr. 441/14.06.2017 are ca scop valorizarea investiției în educație, prin atragerea studentilor către cariere profesionale în domeniul cercetării și formării, în țara noastră, a unei generații de cercetători performanți la nivel internațional, în vederea susținerii competitivității economiei naționale.
Grantul se adresează tinerilor absolvenți de liceu, care pe parcursul celor patru ani, au avut rezultate deosebite la olimpiadele naționale și internaționale.
Informații suplimentare se găsesc pe site-ul Ministerului Cercetării și Inovării.

12.07.2017

Absolvenții care au susținut licența/disertația în iulie 2017 pot ridica adeverințele de licență/disertație, până la data de 28 iulie, de la Secretariatul Facultății; pentru a dura cât mai puțin, recomandarea ar fi să se prezinte până pe data de 14 iulie.

19.05.2017

Facultatea de Științe Politice, din cadrul UBB Cluj, organizează a patra ediție a Școlii de Vară de Metode Aplicate de Cercetare Socială, în perioada 24-29 iulie 2017. Școala de vară este parte a unui program postuniversitar acreditat pentru care participanții pot obține credite transferabile. Mai multe informații pot fi găsite accesând documentul.

23.01.2017

20.01.2017

Examenele din zilele de 23 și 24 ianuarie 2017 se vor desfășura conform programării. Luni, 23 ianuarie 2017, Secretariatul Facultății va funcționa conform programului normal de lucru, iar casieria va fi închisă.

19.01.2017

În atenția studenților exmatriculați! Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 13-14 februarie 2017. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.

19.01.2017

Anunț perioadă de TRANSFER! Cererile pentru transfer între specializări/ forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, se depun în perioada 13-14 februarie 2017.

13.10.2016

12.10.2016

  • Studenții de la Învățământ la Distanță pot accesa aplicația Blackboard! Detalii...

Stimați studenți ai anului 1,

Vă rugăm să completați chestionarul, care se găsește la acest link.
Chestionarul este obligatoriu de a fi completat. Termen limită pentru completarea chestionarului este 15.06.2017.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Iași...

...organizează, în data de 7 iunie 2017, la ora 14.00, în Aula Magna "Mihai Eminescu", o întâlnire (având caracter obligatoriu) cu studenții străini care urmează studii complete la Universitatea "Al. I. Cuza" (inclusiv cetățeni din Republica Moldova care nu au cetățenie română). Scopul acestei întâniri informarea acestora cu privire la:
  • condițiile în care pot presta activități lucrative pe teritoriul României,
  • drepturile și obligațiile care le revin în calitate de angajați.

24.11.2016

Școala de vară "Radical Definitions: State - Society - Religion", Universitatea din Graz, Austria, iulie 2017

31.10.2016

Tichete de masă! Studenții orfani de ambii părinți sau asistați de centrele de plasament, care beneficiază de alt tip de bursă decât bursa socială, pot primi tichete de masă dacă vor depune un dosar cu documente imediat ce se regăsesc pe listele cu bursieri. Detalii...

13.10.2016

Modificarea art. 58 din Regulamentul de activitate didactică pentru studii universitare de licență

05.10.2016

S-a deschis competiția pentru Bursele Sfântul Dumitru

12.10.2016
Felicitări studenților cu cele mai bune rezultate la învățătură în anul universitar 2015-2016!

Lista onorifică a premianților:
(1) Psihologie - IF și admitere an I;
(2) Pedagogie, Psihopedagogie specială și Pedagogia învățământului primar și preșcolar - IF;
(3) Studii de master.

În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 15-20 septembrie 2016. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante. (afișat 8.07.2016)

Anunț perioadă de TRANSFER!

Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între universități și facultăți se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în perioada 19-23.09.2016. Pentru transfer între specializări/forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun în perioada 15-20 septembrie 2016. (afișat 8.07.2016)

 

Actualizat: 6 iulie 2018
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației